زمان مطالعه: 9 دقیقه

تجهیزات توانبخشی کوشا مرکز خرید ماساژور زانو

ماساژور زانو چیست و چه کاربردی دارد؟

در هنگام خرید ماساژور زانو به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

چرا ماساژور زانو کوشا بخریم ؟

 

زانو درد یکی از شایع ترین بیماری های مفصلی است که در بین اکثر افراد وجود دارد.  در بسیاری موارد شما امکان دسترسی به مراکز درمانی ندارید و یا به دلیل خستگی زیاد ناشی از کارها و فشارهای فیزیکی در طول روز نیاز به یک تجهیز مناسب و مطمئن در جهت رفع خستگی در ناحیه پا و زانوهای خود هستید. 

در این قسمت قصد داریم به بررسی یکی از محصولات مطمئن و با کیفیت در خصوص ماساژ زانو بپردازیم.

ماساژور زانو

فیلم راهنمای خرید ماساژور زانو

ماساژور زانو چیست؟

یکی از جذاب ترین مدل های ماساژور می باشد که مختص به ماساژ در ناحیه زانو طراحی شده و مانند یک جوراب به راحتی پوشیده میشود و به سادگی امکان تنظیم آن وجود دارد و می تواند در جهت کاهش خستگی و التهاب در ناحیه زانو بسیار موثر باشد. عملکرد ماساژور های زانو به صورت ماساژ همراه با گرما می باشد تا تاثیرگذاری بیشتری در ناحیه زانو داشته باشد.

دستورالعمل استفاده از ماساژور زانو کوشا

نحوه کارکرد ماساژور زانو کوشا

در فیلم مقابل به صورت کامل قابلیت ها ، نحوه کارکرد ، کاربرد و نحوه استفاده از ماساژور زانو کوشا به صورت کامل تشریح شده است. لطفا فیلم را با دقت مشاهده کنید.

مزایای ماساژور زانو

چرا ماساژور زانو بخریم ؟

در دنیای امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی و ارزش مند شدن وقت ، در بسیاری موارد فرصت مراجعه به مراکز درمانی و فیزیوتراپی نمی باشد . همچینن استفاده از مسکن برای تسکین درد ، راهکار مناسبی نمی باشد . در این موارد استفاده از ماساژور زانو می تواند راهکاری تاثیرگذار باشد.

مزایای خرید ماساژور زانو

ماساژور زانو برای درمان زانودرد بسیار کاربردی است.  ماساژتراپی روشی ایمن و موثر برای درمان درد زانو است. در بسیاری موارد، تنها چیزی که بیمار برای تسکین درد زانوی خود به آن ناز دارد، ماساژ است. این روش همچنین در ترکیب با سایر روش‌های فیزیوتراپی بسیار موثر است. در صورتی که درد شما آنقدر شدید است که به فکر انجام جراحی زانو افتاده‌اید، بهتر است قبل از آن، انجام ماساژتراپی را یکبار امتحان کنید چرا که ممکن است مشکل شما را برطرف کند. اما درصورتی که قبلا عمل جراحی زانو را انجام داده‌اید، مزایای ماساژ درمانی به تسریع روند ریکاوری شما، کمک زیادی می‌کند. همچنین آرتروز زانو را نیز کم می کند. 

شما با خرید ماساژور زانو از مزایای بسیاری بهره خواهید برد برخی از مهمترین این مزایا عبارتنداز : 

ارزش خرید نسبت به قیمت
قیمت مناسب 80%
راحتی استفاده
کاربری اسان 100%
امکانات و قابلیت ها
امکانات 70%
طراحی ظاهری
امکانات 80%
کیفیت و جنس
جنس مواد 70%

علت زانو درد چیست ؟

مشکلاتی که عملکرد صحیح یک یا هر دو زانو را تحت تأثیر قرار می‌دهد، ممکن است باعث درد زانو گردد. وارد شدن صدمه و آسیب به زانو، شایع‌ترین علت زانو درد است، اما عوارض دیگری مانند آرتروز ممکن است به زوال مفصل زانو و بروز درد و ناراحتی منجر شود. این نوع صدمات اغلب زمانی رخ می‌دهد که ترومای شدیدی به زانو وارد شود و یا زانو در جهت اشتباهی پیچ بخورد.

التهاب تاندون (تاندونیت) التهابی است که قرمزی، حساسیت به لمس و درد شدیدی را در تاندون‌های زانو و یا هر منطقه از بدن که دارای تاندون است، تولید می‌کند. فعالیت‌هایی که نیاز به حرکات تکراری دارند، ممکن است خطر التهاب تاندون را مانند آرتروز افزایش دهند.

یکی دیگر از علت های زانو درد انحراف زانو می باشد که برای رفع آن باید عمل انجام شود زیرا این انحراف روز به روز پیشرفت می کند. 

اما در نهایت اضافه وزن مهم ترین دلیل زانو درد می باشد. افرادی که اضافه وزن دارند ممکن است درد زانو را در هنگام راه رفتن و یا ایستادن تجربه کنند. هنگامی که وزن بدن بیشتر از حد طبیعی باشد، فشار و استرس بیشتری بر روی مفاصل وارد می‌شود. این فشار می‌تواند تخریب بافت‌های مفصل در هنگام سایش انتهای استخوان ساق پا بر روی استخوان ران را افزایش داده و با تولید اصطکاک، باعث درد و ناراحتی زانو گردد.

مهم ترین روش درمان زانو که بسیار آسان و در دسترس می باشد خرید ماساژور زانو است. 

مزایای ماساژور زانو

چرا ماساژور زانو را از کوشا بخریم ؟

قیمت مناسب

ارزون تری ماساژوری که میتونید داشته باشید

ارسال رایگان

ارسال رایگان به سراسر کشور

باطری

قابلیت شارژ با تایپ سی

گارانتی

دارای 6 ماه گارانتی

همین الان ثبت سفارش کنم
اگه این محصول نیاز داری و میخای ثبت سفارش کنی کافیه کلیک کنی تا با کارشناسان فروش کوشا تماس بگیری
تخفیف ویژه

استفاده روزانه از ماساژ،به نوبه خود درد عضلات و مفاصل را تسکین مي دهد. ماساژ عملی باستانی برای تسکین درد و استرس است که توسط اکثر فرهنگ های جهان شناخته شده است.

اگر با مسائلی مانند درد، سفتی یا تورم در زانوهای خود مواجه هستيد، ماساژ به طور بالقوه برای شما مفید است. چه علائم درد زانوها ناشی از آرتروز باشد یا بیماری دیگری که مفاصل شما را تحت تاثیر قرار دهد، ماساژورهاي زانو بهترين گزينه است. در حالی که فیزیوتراپی یا داروهای ضد درد در اغلب اوقات تجويز مي شوند،اما ماساژ علاوه بر بهبود عملکرد روزانه شما تأثیر مثبتي بر دردهاي مفصلي نيز مي گذارد.

امروزه به دلایل زیادی از جمله عدم تحرک و فعالیت زیاد افراد زانو درد یکی از دردهایی است که در همه سنین دیده می شود. اکثر افراد شغلی دارند که ساعت ها نشسته اند پشت میز! این موضوع باعث فشار روی کمر و گردن و زانو می شود. 

در این میان علاوه بر خرید ماساژور زانو، خرید ماساژور گردن هم پیشنهاد می شود. 

این ماساژور برای افرادی که تحرک کمی دارند و بیشتر مواقع نشسته هستند بسیار توصیه می شود. زیرا این ماساژور حکم همان ورزش گردن را دارد. 

عملکرد ماساژور زانو کوشا

اهمیت خرید ماساژور گردن

چطور ماساژور گردن مناسب بخریم ؟

در ناحیه زانو ، عضلات و ماهیچه های بسیاری وجود دارد که عملیات ماساژ باید با دقت خاصی انجام گیرد. در صورتی که درد های ناحیه زانو جدی گرفته نشود می تواند در دراز مدت مشکلات عدیده ای ایجاد کند . یکی از نکاتی که در مورد ماساژور زانو باید بدان توجه کنید بکارگیری و استفاده راحت از ماساژور می باشد.  بهتر است در هنگام خرید ماساژور زانو به این نکات توجه کنید :

 

نکات مهم در خرید ماساژور زانو

در خرید ماساژور زانو باید به چند نکته دقت کنید و سپس محصول را خریداری نمایید. 

  • جنس بدنه محصول: جنس بدنه باید کاملا محکم باشد تا به راحتی زنگ نزند و در اثر ضربه خراب نشود. 
  • وزن محصول: سعی کنید در هنگام خرید ماساژور زانو موردی را انتخاب کنید که وزن سبکی داشته باشد تا بتوانید به راحتی آن را حمل نمایید. 
  • قدرت و موتور ماساژور برقی: قطعا قدرت ماساژور یکی از مولفه های بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید، در حقیقت هر چقدر قدرت ماساژور بالا باشد کیفیت و کارایی آن نیز بالا تر میرود.
  • گرما: بیشتر ماساژورهای زانو دارای تنظیمات حرارتی هستند. گرما برای زانو مفید است زیرا درد را کاهش، رگ های خونی را گشاد، به جریان خون راحت تر کمک و اسپاسم عضلانی را کاهش می  دهد.
  • لرزش: برخی از ماساژورها دارای تنظیمات لرزش هستند.  این کار علائم آرتریت را تسکین می دهد زیرا ارتعاشات درد را کاهش و عملکرد زانو را بهبود می بخشد.
  • فشرده سازی: اگر در زانو ورم زیادی دارید، ماساژوری را انتخاب کنید که درمان فشرده سازی را ارائه می دهد. فشرده سازی با جلوگیری از ورود مایعات اضافی به ناحیه،  التهاب را كاهش مي دهد.

ویژگی بهترین ماساژور زانو

وقتی می خواهید یک ماساژور برای درد ناحیه زانو  خود خریداری کنید، ممکن است کمی سردرگم شوید، ولی ما به شما در داشتن انتخابی درست کمک خواهیم کرد. انواع ماساژور بر حسب عملکرد در بازار برای اهداف مختلف وجود دارد . در این بخش به بررسی ویژگی های بهترین ماساژور زانو می پردازیم.

کیفیت ماساژور زانو

کیفیت ماساژور زانو کوشا

بهتر است در هنگام خرید ماساژور زانو به کیفیت محصول دقت کنید . در مورد کیفیت ماساژور زانو کوشا ، می توان به چند نکته توجه کرد . کیفیت باطری ، کیفیت و جنس پارچه بکار رفته ، کیفیت کنترلر هوشمند ، کیفیت موتور ویبره و المنت گرمایشی 

در هنگام خرید ماساژور زانو، ماساژور حرارتی زانو خیلی تاثیر بیشتری را دارد اما باز هم باید برای خرید آن با افراد کارشناس و پزشک خود مشورت نمایید. 

این ماساژور می تواند در مدت زمان کوتاهی با عملکرد خود در جهت کاهش درد ماهیچه ها بوسیله گرم کردن و ایجاد لرزش عمل نماید.

حرارت ایجاد شده در ناحیه زانو به عمق زانو نفوذ کرده و درد های زانو را کاهش می دهد. حالت لرزش ایجاد شده می تواند خستگی پاهای شما را از بین ببرد. 

بعد از یک روز کاری پراز استرس با استفاده از ماساژور زانو کوشا می توانید حالت نشاط در خود ایجاد کنید و وضعیت بدنی خود را تنظیم کنید.

بهتر است در هر سری استفاده بیش از 3 دقیقه از محصول استفاده نکنید.

اگر نیاز به مشاوره برای خرید ماساژور کمر هستید با گروه توانبخشی کوشا تماس بگیرید. 

یکی از وسایل تجهیزات کمک حرکتی که برای معلولین یا افرادی که توانایی راه رفتن ندارند، کاربرد دارد استفاده از ویلچر پله رو می باشد.

ماساژور زانو فیزیوتراپی

یکی از کاربردهایی که ماساژور زانو کوشا دارد می تواند به عنوان ماساژور زانو فیزیوتراپی مورد استفاده قرار گیرد . با توجه به قابلیت های ماساژور زانو کوشا به عنوان یکی از دستگاه های مناسب در جهت تقویت ماهیچه های زانو ، کاهش خستگی ، بازیابی ماهیچه ها و تاندون های زانو بسیار کارا باشد.  

ماساژور زانو برای آرتروز 

قابلیت های کلیدی ماساژور زانو کوشا باعث گردیده تا این ماساژور قابلیت استفاده برای انواع آرتروز های ناحیه زانو را داشته باشد و در جهت کاهش یا تسکین درد بسیار موثر باشد.

ویژگی خرید ماساژور زانو

مشخصات فنی ماساژور زانو کوشا مدل MK-401

عملکرد ماساژور زانو کوشا

اگر در قسمت زانوی خود درد دارید علاوه بر مسکن راهکار دیگری نیز وجود دارد و آن هم استفاده از ماساژور زانو کوشا می باشد. ماساژور زانو کوشا بوسیله ویبره و ایجاد گرما بر روی زانوی شما می تواند در جهت بهبود یا تسکین درد بسیار موثر باشد. 

این نوع ماساژور زانو می تواند دمایی بین 45 تا 60 درجه سانتیگراد را ایجاد کرده و باعث ریلکس شدن ماهیچه های زانو ، کاهش درد مفاصل و بهبود گردش خون شود. ماساژور زانوی کوشا می تواند در جهت تسکین و بهبود آسیب های ورزشی بسیار موثر باشد. 

محتویات پکیج ماساژور زانو کوشا 

ماساژور زانو

1 متر کابل شارژ 

کاتالوگ مشخصات و نحوه استفاده

مشخصات فنی ماساژور زانو کوشا
نوع ماساژمد کاریجنسظرفیت باطریزمان شارژ شدننوع باطریولتاژ کاریسایز وزن
ویبره گرمایشی6 مد کاریپارچه ای5000mAH3 ساعتقابل شارژ 5VDC10*20*29 سانتیمترگرم 850

بوسیله کلید تعیین حالت mode بر روی ماساژور می تواند در 6 حالت مختلف ، ماساژور را تنظیم کنید.

دمای کم  –  ویبره کم – 40 – 45 درجه سانتیگراد 

دمای معمولی – ویبره معمولی – 45 – 55 درجه سانتیگراد 

دمای زیاد – ویبره زیاد – 55-65 درجه سانتیگراد

ابعاد ماساژور زانو

اگه نیاز دارید که آیا ماساژور زانو روی هر مدل زانو با هر ابعادی قابل استفاده هست بهتره از ابعاد ماساژور زانو مطلع بشید. 

نکات خرید ماساژور زانو
استفاده از ماساژور زانو

دستورالعمل ماساژور زانو کوشا مدل MK-401

چطور از ماساژور زانو کوشا استفاده کنیم ؟

کاربری و استفاده از ماساژور زانو در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است و کاربری بسیار اسانی درنظر گرفته شده است که به راحتی قابل اجراست.

جهت استفاده درست از ماساژور زانو بعد از بستن ماساژور به قسمت زانوی خود ، باید بوسیله کنترلر هوشمند در جهت روشن کردن و تنظیم میزان ویبره و گرمایش اقدام کنید. جهت راهنمایی بیشتر از تصویر زیر استفاده کنید.

سوالات متداول

قیمت ماساژور زانو چقدره ؟

برای اطلاع از قیمت با کوشا تماس بگیرید.

چطوری میتونیم ثبت سفارش کنیم؟

برای ثبت سفارش و خرید ماساژور زانو کوشا می توانید با ما تماس بگیرید تا بعد از ارسال فاکتور و واریز وجه ، ماساژور برای شما ارسال شود

چرا ماساژور زانو کوشا را بخریم ؟

وزن کم ، قیمت مناسب ، کیفیت عالی ، گارانتی و ضمانت مطمئن – ارسال رایگان به سراسر کشور

اسکرول به بالا