آیا با شرایط  گارانتی صندلی پله آشنا هستین ؟

همیشه یک سوال مهم برای مشتریان در هنگام خرید صندلی پله ، گارانتی صندلی پله می باشد. در این بخش قصد داریم خیال شما را از بابت گارانتی صندلی پله و خدمات پس از فروش آن راحت کنیم. 

گروه فنی کوشا در راستای افزایش اعتماد و اطمینان مشتریان سطح کشور تمامی دستگاه های صندلی پله پیما و تجهیزات  ارایه شده را به مدت ۱۲ ماه گارانتی می نماید و خدمات پس از فروش انواع  تجهیزات توانبخشی و صندلی پله را برای مدت ۳ سال تعهد می نماید.

نکته ای که باید بدان توجه کرد این است که گروه کوشا تنها نسبت به سیستم هایی که توسط کارشناسان دارای مجوز از کوشا نصب شده باشد دارای تعهد می باشد و در غیر اینصورت هیچ گونه تعهدی نسبت به سایر سیستم ها نخواهد داشت به همین دلیل توصیه می کنیم که در هنگام خرید به گارانتی صندلی پله و خدمات پس از فروش شرکت های مجری و فروشنده دقت نمایید.

تمامی سیستم های بالابر پله ( صندلی پله پیما ) که از سمت گروه کوشا نصب و اجرا شده باشد دارای یکسال گارانتی ( ۱۲ ماه ) می باشد همچنین خدمات پس از فروش ۵ ساله از دیگر تعهدات کوشا می باشد. 

مقاله پیشنهادی : چطور صندلی پله پیما را خرید و ثبت سفارش نماییم ؟ کلیک نمایید….

گروه کوشا سعی کرده که با استفاده از قطعات اورجینال و اصلی در جهت افزایش سطح کیفیت دستگاه تلاش نماید استفاده از بهترین برندهای موتور ایرانی و ترک ، مواد اولیه به کیفیت یکی از نشانه های این تعهد می باشد. 

مشتریان عزیز حتما به شرایط گارانتی توجه نمایند و دستورالعمل های نحوه استفاده و نگهداری از دستگاه را مطالعه نمایند تا باعث افزایش کارایی و عمر دستگاه گردند. 

یکی از نکاتی که باید حتما به صورت مداوم و منظم برای دستگاه انجام گیرد برگزاری سرویس های دوره ای در جهت تعمیر و نگهداری دستگاه می باشد. 

پیشنهاد میکنم جهت اطمینان به کوشا از قسمت پروژه های انجام شده کوشا دیدن فرمایید . ( کلیک کنید )

آیا دستگاه صندلی پله پیما از دوام و کیفیت مطلوبی برخوردار است ؟ کلیک نمایید…

بررسی مهمترین شرایط گارانتی صندلی پله

برخی از مهمترین مواردی که باعث ابطال شرایط گارانتی محصولات کوشا می گردد عبارتنداز : 

  • دقت فرمایید که زمان گارانتی در محصولات مختلف کوشا متفاوت می باشد
  • ریموت کنترل به دلیل اینکه قطعه مصرفی می باشد شامل شرایط گارانتی نمی باشد.
  • در صورتی که کارشناس غیر متخصص و بدون هماهنگی با شرکت ارائه دهنده گارانتی ، اقدام به عملیات و دستکاری سیستم نماید سیستم از شرایط گارانتی خارج خواهد شد
  • در صورتی که نصب سیستم های حرکتی مانند دستگاه صندلی پله – بالابر یا اسانسور ها توسط افراد غیر متخصص و افرادی که بدون مجوز از شرکت گارانتی دهنده اقدام به نصب نمایند باعث ابطال گارانتی خواهدشد.
  • هرگونه عیوب ناشی از شرایط محیطی و اب و هوایی و نوسانات غیر متعارف برق شامل گارانتی نمی باشد و حتما دقت شود که در هنگام اجرا از تجهیزات و ملزومات مورد نیاز استفاده گردد. 

مقاله پیشنهادی : بررسی مهمترین نکات فنی نصب و تعمیر و نگهداری صندلی پله ای | نفربر پله پیما ادامه مطلب…کلیک نمایید….

پروژه اجرایی صندلی پله برقی در استان خراسان جنوبی قائن

پروژه فوق در شهرستان قائن | نمایندگی صندلی پله پیما جنوب کشور با توجه به شرایط مشتری اجرا شده است . از جمله مواردی که برای مشتری اهمیت داشت ، حفظ ظاهر پله و عدم تغییر و تخریب بر روی آن ، اشغال حداقل فضای ممکن و عدم ایجاد هر گونه مزاحمت برای عبور افراد از پله ، سروصدای کم به دلیل استفاده محصول در داخل منزل ، ظاهر مناسب و طراحی شیک 

گروه فنی کوشا با توجه به تخصص و توانمندی پرسنل مجرب و اطمینان از محصولات خود ، پیاده سازی و اجرای انواع تجهیزات کمک حرکتی را در سراسر کشور با گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه می نماید.

مقاله پیشنهادی : آیا دستگاه صندلی پله پیما محصولی مطمین و قابل استفاده برای سالمندان هست ؟ کلیک نمایید…

پروژه صندلی پله پیما در قاين خراسان جنوبی 

بررسی جدیدترین مقالات کوشا

ثبت ديدگاه

16 − 9 =

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای