زمان مطالعه: 9 دقیقه

تجهیزات توانبخشی کوشا مرکز خرید ماساژور کمر

ماساژور کمر چیست و چه کاربردی دارد؟

در هنگام خرید ماساژور کمر به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

آیا ماساژور حرارتی کمر بهتر از ماساژور معمولی است؟

کمر درد را می توان یکی از شایع ترین دردها بخصوص در افراد سالمند و مسن دانست. در بسیاری موارد افراد اولین کاری که می کنند در جهت کاهش درد استفاده از انواع مسکن و دارو می باشد. 

در ادامه قصد داریم به شما محصولی را معرفی کنیم که می تواند جایگزین مسکن و داروهای شیمیایی باشد.

در این قسمت قصد داریم به بررسی یکی از محصولات مطمئن و با کیفیت در خصوص ماساژ ناحیه کمر و ستون فقرات بپردازیم.

ماساژور کمر کوشا

فیلم راهنمای خرید ماساژور کمر

ماساژور کمر چیست؟

دنیای امروزی بسیار پیشرفته شده است. با تغییرات سبک زندگی و اینترنتی شدن اکثر کارها بیماری‌های عضلانی و گردن درد و کمر درد در بین افراد حتی جوان‌ها نیز بسیار زیاد شده است. برای کاهش این دردها و حتی از بین بردن آن‌ها و درمانشان یکی از بهترین کارها بعد از خوردن قرص و فیزیوتراپی استفاده از ماساژور کمر می‌باشد. 

این دستگاه کوچک و سبک است و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. 

کمردرد یکی از شایع ترین بیماری ها بعد از سرماخوردگی است که 85% افراد در طول زندگی خود به این بیماری مبتلا میشوند و برای درمان آن ابتدا باید از روی علائم، مشکل خود را تشخیص دهید و سپس به درمان اقدام نمائید و برای همیشه کمردرد خود را درمان نمائید. برای خرید ماساژور گردن با ما تماس بگیرید.

مزایای ماساژور کمر کوشا

مزایای ماساژور کمر

چرا ماساژور کمر بخریم ؟

با انتخاب ماساژور کمر کوشا مزایای بسیاری برای شما ایجاد می شود که برخی از مهمترین آن ها عبارتنداز : 

دیسک کمر یا فتق دیسک زمانی ایجاد می‌شود که دیسک به داخل کانال ستون فقرات کشیده می‌شود و روی ریشه‌های عصبی فشار می‌آورد. این امر موجب تحریک ریشه‌های عصبی می‌شود. دیسک کمر می‌تواند پس از خم شدن و بلند کردن اجسام یا حتی بدون هیچ دلیل مشخصی رخ دهد.

دستگاه ماساژور کمر به دلایل بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. آن ها برای کاهش درد و ایجاد آرامش در ناحیه کمر بسیار عالی هستند. انواع آن ها را می توان به عنوان یک ماساژور کمر حرفه ای در خانه یا محل کار استفاده کرد. شما می‌توانید با این ماساژور ها بدون نیاز به کمک دیگران، ماساژی ایده آل را تجربه کنید. این ها دارای سطوح شدت ماساژ مختلف هستند و به شما کمک می‌کند تا بر روی عضلات کمر خود کار کنید.

همه چیز راجب ماساژور کمر کوشا

اگه نیاز دارید اطلاعات کاملتری راجب ماساژور کمر کوشا بدانید حتما این فیلمو ببینید

در این فیلم سعی کردیم نحوه استفاده و کارکرد ماساژور کمر کوشا را به صورت دقیق و جزء به جزء بررسی کنیم و شما را با این محصول با کیفیت بیشتر آشنا کنیم.

اولین نکته در انتخاب ماساژور تشخیص مشکل بیمار است که انتخاب ماساژور باید در جهت برطرف کردن مشکل بیمار باشد. از آنجا که ماساژور ها در مدل و برندهای مختلف به بازار عرضه میشود پس باید میزان بودجه خود را در نظر بگیرید و پس از آن هدف خود را از خرید دستگاه ماساژور تعیین کنید ماساژورها عملکردهای متفاوتی دارند از جمله

  •  گرما درمانی
  • ضربه زدن
  •  لرزش یا ویبره
  •  رولینگ (غلطکی)
  •  فشار متوسط به روش شیاتسو

که در انتخاب بهترین دستگاه ماساژور کمک بسیاری به شما میکند و در پایان در نظر بگیرید نوع کاربری دستگاه مدنظر شما چیست !؟

  • آیا میخواهید در منزل استفاده کنید
  • درمحل کار ،باشگاه ،استخر،در سالن ماساژ
  • و یا نیاز به ماساژور سبک با حمل و نقل آسان دارید؟!
  • آیا کار سنگینی دارید؟!
  • آیا فردی هستید که اکثر کار روزانه شما با کامپیوتر است
  • یا بیشتر در حال رانندگی و سفر هستید؟!

بسیاری از افرادی که از ماساژور کمر و یا گردن استفاده می‌کنند معمولا افراد جوان هستند! زیرا این افراد کار می‌کنند و کارشان بیشتر پشت میز است بنابراین نیاز به ماساژ دارند.

استفاده از ماساژ در دوران بارداری مزایای بسیار دارد و سبب آرامش و کاهش درد در این دوران میشود. در هر صورت قبل از استفاده از صندلی ماساژ پزشک خود را مطلع سازید و بدون مشورت با پزشک خود از صندلی ماساژ استفاده نکنید.

کاربرد ماساژور کمر

ماساژور کمر می تواند بسیاری از مشکلات و دردهای ناحیه کمر را کاهش و یا حتی درمان کند . به جای مصرف قرص و مسکن بهتر است از یک ماساژور کمر حرفه ای بهره بگیرید.

ماساژور کمر کاربردهای فراوانی دارد برخی از مهمترین کاربردهای ماساژور کمر عبارتنداز :

کاربرد ماساژور کمر

مزایای خرید ماساژور کمر کوشا

با انتخاب ماساژور کمر کوشا مزایای بسیاری برای شما ایجاد می شود که برخی از مهمترین آن ها عبارتنداز : 

ارزش خرید نسبت به قیمت
قیمت مناسب 80%
راحتی استفاده
کاربری اسان 100%
امکانات و قابلیت ها
امکانات 70%
طراحی ظاهری
امکانات 80%
کیفیت و جنس
جنس مواد 70%

چرا ماساژور کمر را از کوشا بخریم ؟

قیمت مناسب

ارزون تری ماساژوری که میتونید داشته باشید

ارسال رایگان

ارسال رایگان به سراسر کشور

باطری

قابلیت شارژ با تایپ سی

گارانتی

دارای 6 ماه گارانتی

همین الان ثبت سفارش کنم
اگه این محصول نیاز داری و میخای ثبت سفارش کنی کافیه کلیک کنی تا با کارشناسان فروش کوشا تماس بگیری
تخفیف ویژه

خرید ماساژور حرارتی کمر

به صورت کلی ماساژور حرارتی از آنجایی که گرمایش هم دارد برای کمر بسیار بهتر است و همچنین زودتر نتیجه می‌دهد. 

در هنگام خرید ماساژور باید دقت کنید که حتما گارانتی و ضمانت داشته باشد. جنس موتور و پارچه ماساژور هم باید کاملا مشخص باشد و از آن بابت خاطرجمع باشید. 

شرکت تجهیزات توانبخشی کوشا یکی از معتبرترین شرکت‌ها برای خرید ماساژور گردن و کمر به صورت حرارتی می‌‌باشد. 

شما هر نوع ماساژور را به دلایلی که به آن نیاز دارید را خریداری می کنید. آنها انعطاف پذیرن و برای همه اعضای خانواده در هر زمان قابل استفاده هستند. وضعيت شما بهتر خواهد شد، عضلات سفت آزاد شده و شما احساس سرزندگی و تازگی می کنید. این ها تنها چند مزیت اساسی آن هاست.

اولین نکته که در هنگام خرید ماساژور کمر باید مدنظر قرار دهید ، تشخیص مشکل بیمار است که انتخاب ماساژور باید در جهت برطرف کردن مشکل بیمار باشد. از آنجا که ماساژور ها در مدل و برندهای مختلف به بازار عرضه میشود پس باید میزان بودجه خود را در نظر بگیرید و پس از آن هدف خود را از خرید دستگاه ماساژور تعیین کنید.

انواع ماساژور کمر از لحاظ عملکردی

ماساژورها عملکردهای متفاوتی دارند از جمله :

  •  گرما درمانی
  • ضربه زدن
  •  لرزش یا ویبره
  •  رولینگ (غلطکی)
  •  فشار متوسط به روش شیاتسو

که در انتخاب بهترین دستگاه ماساژور کمک بسیاری به شما میکند و در پایان در نظر بگیرید نوع کاربری دستگاه مدنظر شما چیست !؟

  • آیا میخواهید در منزل استفاده کنید
  • درمحل کار ،باشگاه ،استخر،در سالن ماساژ
  • و یا نیاز به ماساژور سبک با حمل و نقل آسان دارید؟!
  • آیا کار سنگینی دارید؟!
  • آیا فردی هستید که اکثر کار روزانه شما با کامپیوتر است
  • یا بیشتر در حال رانندگی و سفر هستید؟!

بسیاری از افرادی که از ماساژور کمر و یا گردن استفاده می‌کنند معمولا افراد جوان هستند! زیرا این افراد کار می‌کنند و کارشان بیشتر پشت میز است بنابراین نیاز به ماساژ دارند.

استفاده از ماساژ در دوران بارداری مزایای بسیار دارد و سبب آرامش و کاهش درد در این دوران میشود. در هر صورت قبل از استفاده از صندلی ماساژ پزشک خود را مطلع سازید و بدون مشورت با پزشک خود از صندلی ماساژ استفاده نکنید.

ویژگی بهترین ماساژور کمر

وقتی می خواهید یک ماساژور برای درد کمر خود خریداری کنید، ممکن است کمی سردرگم شوید، ولی ما به شما در داشتن انتخابی درست کمک خواهیم کرد. انواع ماساژور بر حسب عملکرد در بازار برای اهداف مختلف وجود دارد:

این نوع ماساژها برای آرامش، ریلکس شدن و درمان درد مورد استفاده قرار می گیرند. شما باید بدانید آیا در حین ماساژ نیاز به گرما درمانی هم دارید، پس باید دستگاهی خریداری کنید که این عملکرد را دشته باشد. یا شما دستگاهی برای حمل و نقل ساده را می خواهید و می خواهید هر کجا که هستید به راحتی از آن استفاد کنید.

ماساژور ها مي تواند به  کاهش درد و خستگی عضلات کمک کنند، زیرا  آن ها به دلیل استفاده راحت می‌توانند انتخاب نخست همه افراد باشند. شما قادر به بالا بردن و کاهش شدت ماساژ خواهید بود. آن ها می‌توانند به صورت دستی یا خودکار عمل کنند. می توانید از تنظیم گرما را برای آرامش بیشتر استفاده کنید (اگر دارای تنظیمات گرما درمانی باشند).

ماساژور کمر کوشا

ویژگی ماساژور کمر کوشا 

در این بخش برخی از مهمترین ویژگی های ماساژور کمر کوشا را بررسی خواهیم کرد و به شما اطمینان می دهیم که چرا ماساژور کمر کوشا را انتخاب کنید .

دارای قابلیت بادی بودن 

ماساژور کمر کوشا دارای تعداد زیادی از ستون های مسیر هوا می باشد که روی کمربند ماساژور قرار گرفته اند . بعد از پوشیدن کمربند لازم است که بوسیله تلمبه مخصوص ، ماساژور را باد کنید تا در عین پوشش کامل کمر شما ، به صورت فیکس و محکم ، کمر شما را در اختیار بگیرد و حرارت و لرزش به صورت کامل به کمر شما منتقل شود. این مدل ماساژور کمر باعث افزایش گردش خون در ناحیه کمر ، بازشدن اسپاسم ماهیچه ها ، کاهش فشار روی دیسک های بین مهره ای و کاهش التهاب در ناحیه کمر شما خواهد شد. 

قابلیت نور مادون قرمز گرمایشی 

ماساژور کمر کوشا دارای یک پنل اختصاصی جهت ایجاد لرزش و گرما بوسیله نور مادون قرمز در ناحیه کمر شما می باشد. این گرما بعث محافظت بیشتر از کمر شما و کاهش و تسکین درد های کمری مثل اسپوندیلوپاتی خواهد شد. 

وزن کم 

با توجه به وزن پایین و اشغال فضای کم ماساژور کمر ، می توان به راحتی این محصول را به هر مکانی برد و حتی در سفر نیز از آن استفاده کرد. 

کاربری آسان 

با توجه به دستورالعمل و نحوه کار آسان ماساژور کمر ، هر فردی با هر سطح دانشی به راحتی می تواند در جهت استفاده از این محصول اقدام کند. 

ماساژور کمر کوشا در حالت دراز کشیده تا 20 کیلوگرم و در حالت نشسته تا 270 کیلوگرم فشار را تحمل می کند. که بیشتر فشار در حالت خم شده یا حمل بار به ماساژور وارد می شود. قابلیت کشش یا بادی بودن ماساژور کمر باعث افزایش گردن خون در کمر و کاهش و تسکین دردهای ایجاد شده بوسیله ماهیچه های کمر و روماتیسم می گردد و افزایش استقامت بدنی و ریلکس شدن ماهیچه های کمر خواهد شد. 

مشخصات فنی ماساژور کمر مدل WB-401

محصول ماساژور کمر کوشا دارای باطری لیتیومی با ظرفیت 5000mah می باشد. این ماساژور قابل حمل هست و عمر باطری آن در صورت استفاده مناسب ، طولانی می باشد. 

سایز ماساژور در حالت باد شده : 1200mm * 195mm

سایز ماساژور در حالت بدون باد : 1180mm*165mm

جنس لایه بیرونی : PU

جنس لایه داخلی : نخ 

جنس لایه داخلی ستون های هوا : TUP

جریان کاری ( با گرمای حد متوسط و بالا ) : 1580mA – 51-60 درجه سانتیگراد

مشخصات فنی ماساژور کمر کوشا     
وزن ولتاژ کاری زمان شارژ شدن جنس لایه بیرونی جنس لایه داخلی قابلیت باد شدن قابلیت شارژ شدن
1 کیلوگرم 5 ولت 3 ساعت نخی PU دارد بوسیله تلمبه مخصوص دارد با شارژر تایپ C
استفاده از ماساژور کوشا

دستورالعمل استفاده از ماساژور کمر کوشا 

نحوه کارکرد

ابتدا قسمت پنل کمربند گرمایشی و لرزش ماساژور را بیرون آورده و بوسیله کش مخصوص چسبی به کمربند اصلی ماساژور متصل می کنید. 

در مرحله بعد کمربند اصلی را به دور کمر خود ببندید به طوری که کامل محدوده کمر شما را بپوشاند سپس بوسیله کش چسبی مخصوص ، کمربند ماساژور کمر را فیکس و محکم کنید. 

باد کردن کمربند : 

بعداز بستن کمربند ماساژور ، لازم هست که کمربند ماساژور را تازمانی که کمر شما را کامل و محکم بگیرد به وسیله تلمبه مخصوص باد کنید. 

نکات مهم استفاده از ماساژور کمری 

1- پیشنهاد می شود کمربند را بین 30 تا 60 دقیقه استفاده کنید و در صورتی که مشکلی نداشتید می توانید زمان استفاده را افزایش دهید. 

2- در زمان خواب از کمربند ماساژور کمر استفاده نکنید. 

3- قبل از باز و جمع کردن کمربند ماساژور کمر ، حتما باد ماساژور را تخلیه نمایید.

راهنمای استفاده از ماساژور کمر

1- دکمه پاور را فشرده تا صدای بیپ شنیده شود و دستگاه روشن شود. در صورت شنیده نشدن صدای بیپ ، شاید نیاز باشد ماساژور زیر شارژ قرار گیرد. 

2- حالا باید کمربند را دور کمر خود ببندید

3- دکمه مربوط به هیتر مادون قرمز را فشرده تا چراغ مادون قرمز روشن شود و با فشردن مجدد می توانید دمای آن را تنظیم و افزایش دهید. 

4- دکمه مربوط به ویبره ماساژ را فشرده تا عملکرد ماساژ فعال گردد و با فشردن مجدد می توانید شدت ویبره را افزایش دهید. تنظیم عملکرد ماساژ در سه حالت حداقل ، میانی و حداکثر انجام می شود. خاموش بودن رنگ چراغ به معنی خاموش بودن عملکرد ماساژ می باشد.

5- در هر حالتی که دستگاه قرار داشته باشد با فشردن دکمه پاور می توانید دستگاه ماساژور کمر را خاموش کنید.

سوالات متداول

قیمت ماساژور کمر چقدره ؟

برای اطلاع از قیمت با کوشا تماس بگیرید.

چطوری میتونیم ثبت سفارش کنیم؟

برای ثبت سفارش و خرید ماساژور کمر کوشا می توانید با ما تماس بگیرید تا بعد از ارسال فاکتور و واریز وجه ، ماساژور برای شما ارسال شود

چرا ماساژور کمر کوشا را بخریم ؟

وزن کم ، قیمت مناسب ، کیفیت عالی ، گارانتی و ضمانت مطمئن – ارسال رایگان به سراسر کشور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دوازده =

اسکرول به بالا