خرید پله پیما دست دوم

خرید پله پیما دست دوم
زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید پله پیما دست دوم در سایت تجهیزات توانبخشی کوشا امکان پذیر است! آیا می دانید که می توانید از پله پیما دست دوم هم برای انجام امورات خود استفاده کنید؟  ما اینجا هستیم که شما را در این موضوع راهنمایی کنیم.

در بسیاری موارد مشتریان به علت های مختلف به دنبال خرید پله پیما دست دوم هستند تا بتوانند با قیمت مناسب تری در جهت خرید پله پیما دست دوم اقدام کنند. در این مقاله قصد داریم به یک سری نکات طلایی اشاره کنیم تا بتوانید خرید مناسب تری داشته باشید.

راهنمای خرید پله پیما دست دوم

نکات طلایی خرید پله پیما دست دوم

در این بخش قصد داریم یک سری نکات طلایی که باید در هنگام خرید پله پیما دست دوم دقت کنید را بررسی کنیم.

میزان تمیزی دستگاه

مهم ترین کاری که در خرید پله پیما دست دوم  stair chair باید انجام دهید، دقت در میزان تمیزی دستگاه است. در مرحله اول نیاز هست بررسی کنید که مصرف کننده دستگاه تا چه حواسش به صندلی پله بود و سرویس های دوره ای دستگاه را انجام می داده . شما می توانید از تمیز بودن ریل و صندلی و کارکرد نرم دستگاه ، تا حدی میزان تمیزی پله پیما دست دوم را بررسی کنید.

میزان کارکرد دستگاه

ممکن است دستگاه پله پیما دست دوم برای چند سال استفاده نشده باشد که احتمالا باطری های دستگاه از کار افتاده ( فقط برای پله پیما خارجی ) و نیاز به تعویض دارد. در این صورت میزان کارکرد دستگاه به درستی قابل تشخیص نیست. البته در برخی موارد مشتری حساسیت کافی در نگهداری دستگاه را بخرج داده و به همین دلیل میزان کارکرد دستگاه به درستی قابل تشخیص نیست. سیستم های پله پیما خارجی عموما در صورت استفاده مناسب می توانند تا سالیان سال مورد استفاده قرار بگیرند.

هنگام خرید پله پیما دست دوم خارجی باید بیشتر دقت کنید زیرا معمولا به دلیل کیفیت پایین دستگاه و بکارگیری مکانیزم های نامتعارف و غیرایمن ، استهلاک دستگاه بالا بوده و ممکن است نیاز به عملیات تعمیراتی تخصصی داشته باشد.

نوع دستگاه

بهتر است نوع دستگاه را به دقت بررسی کنید. پله پیما برای مسیر مستقیم هست یا مسیر پیچشی یا مناسب برای فضای باز یا فضای داخلی

به صورت کلی چیزی را باید خریداری کنید که مناسب مکان مورد نظر شما باشید. یعنی اگر پله های شما چرخشی است به دنبال پله پیمای مستقیم نباشید! 

برند پله پیما

بسیاری از برندهای مطرح اروپایی مثل اکورن ، تیسن کروپ ، استانا می توانند بهترین انتخاب خرید پله پیما دست دوم باشند. در صورت انتخاب برندهای ایرانی سعی کنید از برندهای باسابقه ای مثل پله پیما کوشا استفاده کنید که خدمات و پشتیبانی آن ها ارائه شود. در این صورت می توانید از قطعات یدکی بهره بگیرید.

برای مشاوره رایگان خرید صندلی پله با کوشا تماس بگیرید

قیمت دستگاه

دقت کنید که هنگام خرید پله پیما دست دوم ، حتما از قیمت پله پیما نو و فابریک مطلع شوید تا قیمت گزاری مناسبی برای خرید پله پیما دست دوم داشته باشید.

ایرانی یا خارجی بودن پله پیما

تقریبا تمامی پله پیماهای خارجی با استفاده از باطری عمل می کنند و این خود می تواند معیاری جهت تشخیص پله پیما خارجی باشد. البته نمی توان تنها به این موضوع اکتفا کرد و باید نسبت به مشخصات فنی و یا بررسی قطعات داخلی دستگاه در خصوص تشخیص ایرانی یا خارجی بودن دستگاه اقدام کرد.

نکات خرید پله پیما دست دوم

ایمنی دستگاه 

در هنگام خرید پله پیما دست دوم به ایمنی دستگاه توجه ویژه ای داشته باشید. این صندلی باید مناسب افراد معلول و سالمند باشد و به سلامتی آن ها صدمه ای وارد نکند. 

راحتی در استفاده

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که در خرید پله پیما دست دوم باید به آن توجه کنید تست و استفاده ی آن می باشد. باید در آن احساس راحتی کامل کنید. 

بی سر و صدا بودن

تا حد امکان بدنبال پله پیما ای باشید که سر و صدای آن کم باشد تا ایجاد مزاحمت نکند. 

میزان بودجه شما

یکی دیگر از مهم ترین نکات میزان بودجه شما می باشد. قبل از اینکه مدل خاصی را انتخاب نمایید حتما هزینه آن را بپرسید و بر اساس مقدار بودجه بهترین مدل را انتخاب نمایید.

فروش صندلی پله پیما دست دوم 

شرکت کوشا در راستای ایجاد امکان خرید و فروش صندلی پله پیما دست دوم در جهت ایجاد راهکار مناسب برای اینکه اقشار متوسط و ضعیف تر جامع که از لحاظ اقتصادی توانایی خرید این محصول مفید را ندارند اقدام به خرید دستگاه صندلی پله پیما دست دوم مشتریان می نماید.

دستگاه صندلی پله پیما دست دوم بعد از خرید از مشتریان به صورت کامل تحت نظر کارشناسان کوشا قرار گرفته و بعد از انجام تست های متعدد و چک اپ کامل دستگاه و انجام سرویس کامل با گارانتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان کوشا تماس بگیرید.

نصب صندلی پله پیما دست دوم 

برای نصب پله پیما دست دوم هم می توانید از ما کمک بگیرید. گروه فنی تجهیزات کوشا نصب صندلی پله را چه به صورت نو و چه دست دوم بر عهده گرفته و به بهترین شکل ممکن آن را برای شما انجام می دهد. 

بهترین صندلی پله دست دوم کدام است؟

بهترین صندلی پله دست دوم چه ویژگی هایی دارد؟ به طور کلی این نکته را بدانید که بهترین صندلی پله دست دوم همان صندلی پله ای است که برای شما راحت است! یعنی باید نیاز شما را برآورده نماید.

پس قبل از خرید صندلی پله پیما دست دوم حتما نیاز خود را شناسایی کنید. 

ما می توانیم شما را در خرید بهترین صندلی پله دست دوم راهنمایی کنیم پس همین حالا تماس بگیرید.

صندلی پله پیما‌ دست دوم یکی از لوازمی است که می‌تواند سختی نگهداری از سالمندان یا افراد دارای ضعف جسمانی را تا حد زیادی کاهش دهد. با گسترش زندگی آپارتمانی، برخی مجبور هستند در ساختمان‌هایی زندگی کنند که امکانات کافی برای جابه‌جایی ندارد.

از مزیت‌های این صندلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع موتور
  • کارکرد با برق و باطری
  • ایمن و بی‌سروصدا بودن
  • قابلیت استفاده در خانه و مراکز درمانی
  • قابلیت کنترل دستی
  • راحتی در استفاده
  • دارای ریموت و کنترل از راه دور
  • دارای ترمز ایمنی

 

پله پیما 3 نوع دارد که به شرح زیر است:

  • صندلی پله رو
  • بالابر پله ایستاده
  • بالابر پله دو‌منظوره نشسته و ایستاده

این مشکل زمانی پررنگ‌تر می‌شود که یک فرد معلول یا سالمند در خانواده وجود داشته باشد.

 

مقالات مرتبط

خدمات حمل بیمار از پله
مقالات آموزشی

حمل بیمار از پله

زمان مطالعه: 2 دقیقه افراد سالمند و ناتوان در جهت عبور از مسیر پله ها همواره دچار مشکل هستند و نیاز به یک نفر همراه دارند. در بسیاری موارد

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هفت =

اسکرول به بالا