زمان مطالعه: 9 دقیقه

تجهیزات توانبخشی کوشا مرکز خرید ماساژور گردن

ماساژور گردن چیست و چه کاربردی دارد؟

در هنگام خرید ماساژور گردن به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

گردن بند طبی با قابلیت طب سوزنی چیست ؟

گردن درد یکی از مشکلاتی که بسیاری از افرادی که ساعت های طولانی با رایانه کار می کنند با آن مواجهند. این افراد یا درد را تحمل می کنند و یا بوسیله مسکن ، آن را تسکین می دهند.

در ادامه قصد داریم به شما محصولی را معرفی کنیم که می تواند جایگزین مسکن و داروهای شیمیایی باشد. در این قسمت قصد داریم به بررسی یکی از محصولات مطمئن و با کیفیت در خصوص ماساژ ناحیه گردن بپردازیم.

فیلم راهنمای خرید ماساژور گردن

گردن بند طبی با قابلیت طب سوزنی چیست؟

یکی از رایج ترین مشکلات افرادی که به مدت طولانی پشت میز می نشینند و با انواع وسایل دیجیتال مثل رایانه و لپ تاپ سر و کار دارند درد در ناحیه گردن و عضلان آن هست. 

خرید ماساژور گردن 

ممکن است شما هم به دلیل فشار کاری و قرار گرفتن ساعات طولانی پشت میز دچار درد گردن شده اید . بجای مصرف قرص های کاهش گرفتگی یا مسکن می توانید از یک ماساژور با قیمت مناسب استفاده کنید. 

گردن بند طبی با قابلیت طب سوزنی کوشا ، عملکردی مشابه ماساژور گردن دارد و باعث کاهش التهاب و گرفتگی در ناحیه گردن و رفع خستگی می گردد. 

ماساژور شانه و گردن چیست ؟

نوع دیگری از ماساژورهای گردن که قابلیت ماساژ شانه ، گردن و کتف را داراست ، ماساژور شانه و گردن می باشد. این نوع ماساژور قابلیت ماساژ کاملا طبیعی با الگوبرداری از ماساژ دست را داراست و با باطری داخلی که با یک شارژر تایپ سی قابلیت شارژ دارد کار می کند. جهت خرید ماساژور شانه و گردن کلیک کنید.

مزایای ماساژور گردن

چرا ماساژور گردن بخریم ؟

در دنیای امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی اکثر افراد فرصتی برای ورزش کردن ندارند! و یا آن را جدی نمیگیرند بنابراین باید در خرید ماساژور گردن بیشتر تامل نمایند.

از آنجایی که ماساژور گردن برای شانه ها و عضلات آن نیز استفاده می شود در برخی موارد به رفع سردرد و فشار چشم، میگرن و سینوزیت هم کمک می کند.

شما با خرید ماساژور گردن از مزایای بسیاری بهره خواهید برد برخی از مهمترین این مزایا عبارتنداز : 

محتویات ماساژور گردن کوشا

ماساژور گردنی چیست؟

امروزه اکثر افراد در سنین مختلف دچار گردن درد هستند. گردن درد بنا به دلایل گوناگونی بوجود می آید. بیشتر شغل ها به صورت اداری و نشستن پشت سیستم می باشد بنابراین اگر نحوه ی صحیح نشستن را رعایت نکنید امکان این که گردن درد شوید بسیار زیاد است. گردن درد اگر درمان نشود منجر به آرتروز گردن و دردهای شدیدتری هم می شود. به همین خاطر دستگاهی به نام ماساژور گردنی بوجود آمده است تا به راحتی روی گردن شما قرار گیرد که باعث کاهش درد و از بین رفتن گرفتی عضلات گردن شود. گردن بخشی از بدن است که در طول روز محتمل فشار می شود، به مانند: یک دوره طولانی کار کردن با کامپیوتر و نبود تحرک لازم، یا ایستادن به مدت طولانی. این وضعیت به افزایش سفتی یا گرفتگی عضلات در این ناحیه منجر می شود که در بلند مدت دچار عارضه های مختلفی در ستون فقرات می شود. این باعث می شود در طول روز مداوم با این مشکل دست و پنجه نرم کنید و متاسفانه، هیچ دارو یا پمادی نمی تواند نجات بخش باشد.

راهنمای خرید صندلی پله پیما { قیمت روز صندلی بالابر پله ای }

گردن ما همواره در مقابل انواع فشارها و آسیب‌ها قرار دارد. امروزه دردهایی که در ناحیه گردن اتفاق می‌افتند بیشتر به خاطر سبک زندگی اشتباه و ماشینی به وجود می‌آیند. اگر شما ساعت‌ها در روز پشت کامپیوتر یا میزکار می‌نشینید یا اگر در اثر رانندگی طولانی مدت و ترافیک‌های شدید خسته می‌شوید، ماساژ گردن به شما کمک خواهد کرد تا به عضلات گردن خود آرامش و تسکین هدیه دهید. ماساژور گردن یک وسیله ایده‌آل برای رفع خستگی و گرفتگی عضلات گردن، برطرف کننده اسپاسم گردن و تقویت عضلات گردن برای پیشگیری از دردهای گردن است.

کاربرد ماساژور گردن

ماساژور گردن می تواند بسیاری از مشکلات و دردهای ناحیه سر و گردن و شانه را کاهش و یا حتی درمان کند . به جای مصرف قرص و مسکن بهتر است از یک ماساژور کمر حرفه ای بهره بگیرید.

ماساژور گردن کاربردهای فراوانی دارد برخی از مهمترین کاربردهای ماساژور گردن عبارتنداز :

ارزش خرید نسبت به قیمت
قیمت مناسب 80%
راحتی استفاده
کاربری اسان 100%
امکانات و قابلیت ها
امکانات 50%
طراحی ظاهری
امکانات 80%
کیفیت و جنس
جنس مواد 50%
ویژگی های ماساژور گردن کوشا

مشخصات فنی ماساژور گردن HX-5880

محتویات ماساژور گردن کوشا

عملکرد  این دستگاه به این گونه است که 3 الی 5 سانتیمتر به زیر  سطح پوست نفوذ میکند. سپس با ایجاد ماساژ و تولید  دمای 42 درجه سانتیگراد درد گردن را تا حد زیادی تسکین میدهد. عملکرد پیشفرض دستگاه متناسب با دمای بدن انسان است و موجب تسریع گردش خون  در سطح بدن و ناحیه آسیب دیده میشود.

در این بخش به بررسی مشخصات فنی ماساژور گردن کوشا می پردازیم. 

  • ولتاژ کاری 3.7 ولت ( تامین ولتاژ با دو عدد باطری مینی قلمی AAA )
  • جنس از نوعی پلاستیک مرغوب با مفصل ژله ای که قابلیت حرکتی منعطف را داشته باشد

محتویات ماساژور گردن کوشا

ماساژور گردن کوشا شامل : 

  • دو عدد باطری مینی قلمی 
  • ماساژور گردن 
  • دو عدد چسب مگنتی آغشته به ژل 
  • سیم های اتصال مگنت ها به ماساژور 
  • کاتالوگ استفاده
مشخصات فنی ماساژور گردن کوشا
ماساژ مد کاری جنس نوع باطری ولتاژ کاری وزن
پالس الکتریکی 3 مد کاری ABS 2AAA 3VDC 100 گرم

چرا ماساژور گردن را از کوشا بخریم ؟

قیمت مناسب

ارزون تری ماساژوری که میتونید داشته باشید

ارسال رایگان

ارسال رایگان به سراسر کشور

باطری

دارای دو عدد باطری نیمه قلمی

گارانتی

دارای 6 ماه گارانتی

همین الان ثبت سفارش کنم
اگه این محصول نیاز داری و میخای ثبت سفارش کنی کافیه کلیک کنی تا با کارشناسان فروش کوشا تماس بگیری
تخفیف ویژه

ویژگی بهترین ماساژور گردن

وقتی می خواهید یک ماساژور برای درد ناحیه گردن ، شانه و سر خود خریداری کنید، ممکن است کمی سردرگم شوید، ولی ما به شما در داشتن انتخابی درست کمک خواهیم کرد. انواع ماساژور بر حسب عملکرد در بازار برای اهداف مختلف وجود دارد. در این بخش به بررسی ویژگی های بهترین ماساژور گردن می پردازیم.

کاربردهای ماساژور گردن کوشا
اجزای ماساژور گردن کوشا

اهمیت خرید ماساژور گردن

چرا ماساژور گردن بخریم ؟

ناحیه گردن یکی از نواحی حساس بدن به حساب می آید که در صورتی که درد های این ناحیه جدی گرفته نشود می تواند باعث ایجاد دردهای مزمن گردد . شما با خرید یک ماساژور گردن می توانید از ایجاد التهاب و دردهای مزمن جلوگیری کنید و به دلیل سبکی ماساژور به راحتی در هنگام کار از آن استفاده کنید. بهتر است در هنگام خرید ماساژور گردن به این نکته توجه کنید :

بعد از مهره‌های کمر، مهره‌های گردن که در ادامه مهره‌های کمر قرار دارند، بیشتر به اختلالات و آسیب‌های عضلانی و استخوانی دچار می‌شوند. کارمندها، برنامه‌نویسان، تایپیست‌ها یا به طور کلی افرادی که در هنگام کار، سر خود را خم می‌کنند، بیشتر دچار دردهای گردن می‌شوند و اختلالات عضلانی در گردن در این افراد شایع‌تر است. عضلات گردن این افراد، همواره در حال انقباض است که باعث درد و خستگی آن‌ها می‌شود که هنگام خستگی، عضله جریان خون در آن کاهش پیدا می‌کند. از طرفی ماساژ گردن تقویت عضلات آن منجر می‌شود که قوام آن‌ها باعث کاهش خستگی هنگام کار می‌شود. همچنین ماساژ عضله، یاعث افزایش گردش خون در آن ناحیه می‌شود که منجر به اکسیژن‌رسانی بهتر به سلول‌های عضله شده و در نتیجه با کاهش خستگی مواجه می‌شود.

به طور کلی با خرید ماساژور گردن و استفاده مداوم از ماساژور حرارتی گردن درد گردن به طور طبیعی کاهش پیدا می کند.

همچنین یک سری مناطق در بدن وجود دارد که امکان دسترسی آن برای خود فرد سخت است. به کمک ماساژور گردن این نقاط حساس قابل پوشش می باشد.

پس از یک کاری روز سخت، عضلات گردن و شانه دچار تنش و خستگی شده‌اند. تنش می‌تواند به عدم تمرکز منجر شود که به نوبه خود باعث کاهش بهره‌وری در کار می‌شود.

نکاتی که باید در خرید ماساژور گردن به آن دقت کنید

  • وزن ماساژور قدرت ماساژ همه چیز نیست. بین قدرت و وزن دستگاه باید بهترین نتیجه ماساژ درمانی را دریافت کنید. به صورت که اگر شما نمی توانید ماساژور را در حین ماساژ گرفتن برروی دوش خود نگه دارید، پس نخواهید توانست ماساژی ایده آل را تجربه کنید. وزن زیاد ماساژور حتی باعث وارد آمدن فشار مضاعف بر گردن و شانه می شود.
  • گرمایش برخی از ماساژورهای گردن نیز دارای ویژگی گرمایشی نیز هستند. به طور کلی گرما در طی ماساژ به افزایش گردش خون کمک می کند و این مورد باعث کاهش سریع درد و افزایش احساس آرامش می شود.

اگر نیاز به مشاوره برای خرید ماساژور حرارتی گردن دارید با کارشناسان تجهیزات توانبخشی کوشا تماس بگیرید.

  • ماساژور برقی- بهترین نوع ماساژور گردن ماساژور برقی می باشد که بدون نیاز به دخالت افراد دیگر و یا خود شخص است و شخص می تواند در حین ماساژ استراحت هم بکند.
  • قدرت و توان باتری ماساژور- باید ماساژوری را انتخاب کنید که بتواند با قدرت بالایی کار کند تا کارایی بهتری را داشته باشد. بنابراین در هنگام خرید ماساژور حتما به نوع و جنس باتری دقت کنید.
  • جنس پارچه ماساژور- جنس پارچه ماساژور نباید از پلاستیک و مواد حساسیت زا باشد. مخصوصا اگر خرید ماساژور گردن از نوع حرارتی باشد!

ماساژور گردن برای آرتروز

ماساژور گردن کوشا می تواند در کاهش و تسکین درد های ناحیه گردن ناشی از آرتروز موثر باشد و بجای مصرف مسکن با کمترین هزینه از یک ماساژور گردن سبک و حرفه ای بهره بگیرید. 

ماساژور برای دیسک گردن 

اگر از دیسک گردن رنج می برید و با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنید پیشنهاد میکنم جهت کاهش و تسکین دردهای ناشی از دیسک از ماساژور گردن کوشا بهره بگیرید.

نحوه استفاده از ماساژور گردن کوشا 

کلید سوئیچ دستگاه را در وضعیت روشن On قرار دهید . ناحیه تماس ماساژور به گردن را کمی خیس کنید سپس ماساژور را روی گردن قرار دهید تا الکترودها در تماس کامل با گردن قرار گیرند. دقت کنید که سطح الکترودها کاملا تمیز باشند . 

در این مرحله باید کلید روشن روی بازو را فشرده تا صدای بیپ از ماساژور شنیده شود. می توانید بوسیله دکمه های ولوم ، شدت ماساژ را تعیین کنید. 

با فشردن دکمه مد mode می توانید مدهای عملکردی ماساژور را تغییر دهید . در هر سری برای شارژ دستگاه بین 1-2 ساعت زمان نیاز هست و می توانید در هر سری برای 15 دقیقه از ماساژور استفاده کنید. 

اگر برای مدت طولانی نمی خواهید از ماساژور گردن استفاده کنید باطری های ماساژور را خارج کنید. 

این دستگاه برای کسب آرامش و تجربه ماساژی لذت بخش بسیار مناسب است، زیرا تنها برای استفاده نیاز به فشردن یک دکمه دارد. ماساژورهای گردن نقاط فشاری و نقاطی که منشا درد هستند را شناسایی و ماساژ می‌‎دهند. بسیاری از آنها شامل 3 ویژگی مهم اعم از: گرما، ارتعاش و سبک ماساژ (شیاتسو) هستند.

ماساژورهای گردن به افزایش گردش خون کمک می‌کنند، انعطاف پذیری را افزایش می‌دهند، به کاهش استرس منجر می‌شوند، عضلات را آرامش کرده، خستگی بعد از هر تمرین را کاهش می‌دهند و بسیاری فواید دیگر که در بالا به آنها اشاره کردیم.

به موجب همین، از ماساژور به اندازه دو تا سه بار در روز برای 5 تا 20 دقیقه استفاده کنید. لازم است طول زمان ماساژ بیشتر از 20 دقیقه نشود، زیرا بعد از این زمان، ماساژ دیگر تاثیری نخواهد نداشت و حتی ممکن است باعث درد و تورم نیز شود. فاصله بین هر ماساژ حداقل 15 دقیقه است.

خرید ماساژور گردن
سوالات متداول

قیمت ماساژور گردن چقدره ؟

برای اطلاع از قیمت با کوشا تماس بگیرید.

چطوری میتونیم ثبت سفارش کنیم؟

برای ثبت سفارش و خرید ماساژور گردن کوشا می توانید با ما تماس بگیرید تا بعد از ارسال فاکتور و واریز وجه ، ماساژور برای شما ارسال شود

چرا ماساژور گردن کوشا را بخریم ؟

وزن کم ، قیمت مناسب ، کیفیت عالی ، گارانتی و ضمانت مطمئن

آیا ماساژور گردن موثره ؟

ماساژور گردن در جهت کاهش دردهای ناحیه گردن بسیار موثر هست و با خیال راحت خرید کنید.

از ماساژور گردن چند بار در روز استفاده کنیم ؟

پیشنهاد ما سه بار در روز می باشد البته به شرایط جسمی شما نیز بستگی دارد

اسکرول به بالا