خرید ربات کمک حرکتی

راهنمای خرید ربات کمک حرکتی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید ربات کمک حرکتی چگونه است؟ در هنگام خرید ربات کمک حرکتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

ربات کمک حرکتی یکی از انواع مدل های ربات توانبخشی است. ربات توانبخشی چیست؟ اگر نگاهی به اطراف خود کنید می‌بینید که در نزدیکان و اطرافیان شما افرادی وجود دارند که در طی یک صانحه رانندگی و یا تصادف و… دچار نقصی در سیستم بدنی خود شده اند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروزی این افراد هم می‌توانند تا حدودی توانایی های قبلی خود را احیا کنند و امروز روزانه ی خود را به راحتی و بدون نیاز به کمک شخصی انجام دهند. 

خرید ربات کمک حرکتی

در واقع این ربات های توانبخشی به افراد معلول یا کم توان که نمی توانند به راحتی راه بروند کمک می کند که خودشان به صورت مستقل و بدون نیاز به کمک افراد دیگر راه بروند و یا حرکت کنند. 

اما خرید ربات کمک حرکتی به چه افرادی پیشنهاد می شود؟ بهترین نوع ربات کمک حرکتی چیست؟ 

خرید ربات کمک حرکتی مناسب چه کسانی است؟

ربات کمک حرکتی ساخته ی دست بشر می باشد. 

امروزه استفاده از فناوری های نوین در توانبخشی بیماران فلج مغزی مورد توجه بسیاری از محققان می باشد که در این میان استفاده از ربات های توانبخش بسیار مورد توجه واقع شده است. از این رو تجزیه و تحلیل تاثیرات این ربات ها بر عملکرد اندام های فوقانی و تحتانی بیماران بسیار حایز اهمیت است. 

قیمت ربات کمک حرکتی سالمندان

به صورت کلی خرید ربات کمک حرکتی مناسب افرادی است که دچار فلج پایین تنه (paraplegia) هستند و همچنین دچار ضعف عضلانی و یا اختلال حرکتی در اندام تحتانی هستند که برای جابجایی های روزمره می توانند از آن استفاده کنند. برای استفاده از آن لازم است کاربر توانایی کافی در کنترل بدن خود به کمک دستهایش را داشته باشد.

ویژگی خرید ربات کمک حرکتی

  • به کارگیری این ربات برای درمان بیمارانی با آسیب ناحیه شانه شامل شکستگی، گیر افتادگی تاندون، خشکی مفصل، محدودیت حرکتی پس از جراحی، سکته مغزی، ام اس و ضربه مغزی و همچنین بیماران آسیب دیده از ناحیه آرنج و مچ، موجب کاهش درد، افزایش دامنه حرکتی و افزایش قدرت عضلانی در بیماران شده است. ربات بپوشید و درمان شوید.

  • کمک به استقلال افراد در هنگام راه رفتن
  • کمک به بهبود راه رفتن 
  • افزایش اعتماد به نفس افراد فلج
  • بهبود ضعف عضلانی یا اختلال حرکتی 
  •  افزایش عملکرد سیستم حسی – حرکتی
  • نشستن و بالا رفتن از پله‌ها بدون کمک
  •  تامین قدرت لازم برای حرکت اندام تحتانی
  • راه رفتن در سطوح هموار
  • پیشگیری و رفع مشکلات ثانویه در افراد دارای آسیب نخاعی

خرید ماساژور کمر

قیمت خرید ربات کمک حرکتی

قیمت ربات کمک حرکتی بر اساس نوع مدلی که انتخاب می کنید و آپشن هایی که دارد متفاوت خواهد. به صورت کلی این موضوع کاملا جدید می‌باشد و تکنولوژی آن با قیمت ارزان ارائه نمی شود زیرا در آن از هوش مصنوعی استفاده شده است و در واقع مسئله ی جدیدی در علم پزشکی به شمار می آید. 

جهت اطلاع از قیمت ها با گروه تجهیزات توانبخشی کوشا تماس بگیرید.

توانبخشی با استفاده از ربات‌ها برای بیمار قابل تحمل‌تر است و همچنین مشخص شده است برای بیمارانی که از مشکل حرکتی رنج می‌برند، مانند افراد با سکته مغزی یک روش موثر درمانی است.

مزایای خرید ربات کمک حرکتی

علاوه بر ربات کمک حرکتی ربات اسکلت خارجی هم وجود دارد که ازگرداندن توانایی راه رفتن به افراد کم‌توان و ناتوان پایین تنه بیش از هر چیز بر روحیه، اعتماد به نفس و امید آنان به زندگی اثر قابل توجهی دارد. افزون بر این امکان ایستادن، نشستن و راه رفتن کاربران به آنان استقلال بیشتری در زندگی می‌دهد. همچنین تحرک بیشتر موجب بهبود وضعیت فیزیکی از جمله بهبود گردش خون، تنظیم فشار خون، بهبود تنفس، جلوگیری از مشکلات گوارشی و کلیوی، زخم بستر، دردهای مزمن و تضعیف ماهیچه‌ها می‌شود.

همانطور که قبلا هم گفته شد این تکنولوژی بسیار جدید و پیشرفته می باشد و شرکت های توانبخشی که این محصول را دارند محدود هستند. 

شرکت تجهیزات کوشا این محصول را به صورت انحصاری دارا می باشد. همچنین در هنگام خرید ربات کمک حرکتی به شما عزیزان گارانتی هم داده می شود. 

ربات توانبخشی در روند بهبود بیماران دارای معلولیت در فعالیت‌های ایستادن، تعادل و راه رفتن استفاده می‌شود. این ربات‌ها باید از حرکات انسان استفاده کنند، بنابراین در ساخت این ماشین‌ها باید مطمئن شویم که با پیشرفت بیمار سازگار خواهد بود.

این کار بسیارپیچیده است، زیرا ربات‌ها با افراد کم توان و دارای معلولیت کار می‌کنند و در صورت اشتباه کردن، نمی‌توانند به سرعت واکنش نشان دهند.

خرید ماساژور گردن

در بعضی موارد که امکان استفاده از ربات کمک حرکتی نیست می توانید از ویلچربرقی استفاده کنید. ویلچربرقی یکی دیگر از بهترین مواردی است که برای افراد معلول و کم توان گزینه ی مناسبی است که بتوانند با آن حرکت کنند. 

ربات توانبخشی excosuit

فیلم ربات توانبخشی 

در فیلم زیر شما می توانید برخی از انواع مدل های ربات توانبخشی را مشاهده کنید و اطلاعات کاملی از نمونه ایرانی ربات توانبخشی داشته باشید.

مقالات مرتبط

خدمات حمل بیمار از پله
مقالات آموزشی

حمل بیمار از پله

زمان مطالعه: 2 دقیقه افراد سالمند و ناتوان در جهت عبور از مسیر پله ها همواره دچار مشکل هستند و نیاز به یک نفر همراه دارند. در بسیاری موارد

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =

اسکرول به بالا

عضویت در خبرنامه

از جدیدترین تجهیزات و تخفیف های کوشا غافل نشو. کافیه ایمیلتو وارد کنی