بهترین ماساژور گردن کدام است؟

بهترین ماساژور گردن
زمان مطالعه: 6 دقیقه

بهترین ماساژور گردن کدام است؟ برای خرید بهترین ماساژور گردن باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟ 

در این مقاله می خواهیم شما را در خرید بهترین ماساژور گردن راهنمایی کنیم پس تا انتها با کوشا همراه باشید.

بهترین ماساژور گردن چیست؟

معرفی بهترین ماساژور گردن

کمتر کسی‌ست که برای کوتاه‌مدت درگیر درد گردن و شانه نشده باشد، اما درصدی از انسان‌ها اغلب اوقات دچار درد گردن هستند و همین مسئله محدودیت‌های زیادی در زندگی آن‌ها ایجاد کرده‌است. احتمالاً شما هم که در این صفحه هستید، با این درد آشنایی دارید. فیزیوتراپی، آب‌درمانی، رفتن به سالن‌های ماساژ و موارد این قبیل راه‌حل‌هایی موقت برای کاهش درد گردن هستند، اما همه‌ی آن‌ها به وقت زیاد و البته هزینه نیاز دارند. در حال حاضر یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش درد گردن استفاده از ماساژور گردن است. امروز ماساژورهای گردن الکتریکی یا برقی از سوی برندهای مختلف به بازار عرضه شده‌اند و به کمک انسان‌هایی آمده‌اند که دچار درد گردن هستند.

روش های پیشگیری از آرتروز گردن

ماساژورهای گردن از راه‌های مختلف از جمله ایجاد گرما و ایجاد لرزش یا ویبره به کاهش درد عضلات گردن و شانه کمک می‌کنند. ماساژورهای گردن انواع مختلفی دارند، اما رایج‌ترین نوع آن‌ها نوعی‌ست که هم دور گردن قرار می‌گیرد و هم از راست و چپ، شانه و حتی بازوها را دربرمی‌گیرد. با استفاده از این ماساژور، می‌توان باعث شل‌شدن عضلات گردن، کتف، شانه و بازوها شد و به این ترتیب تا حد زیادی با درد گردن و شانه خداحافظی کرد.

کاربردهای بهترین ماساژور گردن

به‌واسطه‌ی ماساژورهای گردن می‌توانید از شر سفتی عضلات رها شوید. این دستگاه‌ها همچنین به کاهش ضربان قلب و تقویت گردش خون کمک می‌کنند. اگر درد در قسمت‌های گردن یا کتف به‌طور مستقیم روی بازدهی شما در شغل‌تان تأثیر گذاشته، می‌توانید به‌واسطه‌ی استفاده از ماساژورهای گردن باری دیگر تمامی قدرت و توانایی‌تان را در شغل‌تان نشان دهید.

گفتنی است که تمامی ماساژورهای گردن از لرزش یا ویبره برخوردار هستند و در واقع کار اصلی‌شان برای ماساژ گردن به‌واسطه‌ی همین لرزش انجام می‌گیرد. لرزش باعث افزایش جریان خون شده و نرم‌شدن عضلات را در پی دارد. جالب است که برخی از ماساژورها از طریق قابلیت مالیدن هم کاهش درد گردن را برای کاربر به همراه دارند. در واقع طراحان این ماساژورها تا جای امکان سعی کرده‌اند که عملکرد ماساژور را به حرکات دست انسان نزدیک کنند.

درد گردن، شانه و کتف یکی از رایج‌ترین دردها بین افراد جامعه است که تقریبا روزانه ۵۰ تا ۶۰ درصد افراد به آن دچار می‌شوند. درد گردن ممکن است به دلایل مختلفی مانند نشستن‌های نادرست، کار کردن پشت میز برای مدت طولانی، خوابیدن نادرست و حتی تمرینات ورزش نادرست رخ دهد.

زندگی ماشینی امروزه بیشتر افراد را ناچار به نشستن های طولانی و نداشتن تحرک کافی در طول روز می کند که در طولانی مدت موجب بروز ناراحتی های متعددی می‌شود. از جمله این مشکلات بروز اسپاسم و گرفتگی های عضلات به خصوص در ناحیه گردن است.

از این رو شرکت های مختلف برای این گونه افراد دستگاه های ماساژور گردن را تولید کرده اند که علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، این امکان را به وجود آورده اند تا در هر جا و مکان این ماساژورها قابل استفاده باشند.

راهنمای خرید ماساژور گردن

فواید استفاده از بهترین ماساژور گردن

گفته شد که ماساژورهای گردن می‌توانند به بهبود گردش خون، کاهش ضربان قلب و کاهش درد گردن کمک کنند، اما خود دستگاه ماساژور گردن چندین فایده‌ی ویژه دارد از جمله:

  • می‌توان این دستگاه را همواره به همراه داشت. چه در اداره، چه در شرکت، چه درون خودرو، چه در باشگاه و در کل در هر مکانی می‌توانید از این دستگاه برای کاهش درد گردن استفاده کنید.
  • این دستگاه در حالت پیش‎فرض برای گردن و کتف ساخته شده، اما هیچ مانعی نیست که از آن برای کمر، پا و باسن هم استفاده کنید. در واقع از این دستگاه می‌توانید برای کل بدن استفاده کنید.
  • نکته‌ی بسیار ویژه‌ی دیگر این است که برای استفاده از این دستگاه نیازی به شخص دیگر وجود ندارد. خود شما به‌تنهایی توانایی استفاده از این دستگاه حرفه‌ای را دارید.
  • این دستگاه‌ها قدرت و سرعت یکسان ندارند. می‌توانید با توجه به تحمل‌تان و البته میزان دردی که در گردن و کتف حس می‌کنید، بهترین قدرت لرزش دستگاه را انتخاب کنید.

ویژگی های استفاده از بهترین ماساژور گردن

آیا می دانستید که ماساژور گردن در بهبود فعالیت مغز نیز موثر میباشد. مغز در مایع مغزی نخاعی به نام سی اس اف شناور است این مایع کلوگز و اکسیژن را نیز به مغز می رساند . تنگی و گرفتگی عضلات گردن باعث کاهش گردش جریان مایع شده و باعث ایجاد سردرد، خستگی، اختلال در تمرکز و حافظه می شود. ماساژ گردن این گرفتگی را کاهش می دهد و باعث بهبود عملکرد مغز می شود.

نکاتی که باید در خرید بهترین ماساژور گردن رعایت کنید

قدرت ماساژور گردن :

باید بدانید ماساژور گردن مورد نظر شما چه قدرتی باید داشته باشد. اصولا ماساژور های گردن ضربه ای احتیاج به قدرت بالاتری دارند تا به عمق ماهیچه ها نفوذ کنند . بنابرین قدرت بین ۲۵ وات تا ۴۵ وات مورد نیاز است.

عملکرد گرمایشی: 

عملکرد گرمایش در افزایش گردش خون و تسکین درد موثر است. باعث دور کردن اسید لاکتیک و رساندن اکسیژن و مواد مغذی به ماهیچه های گردن می شود.اکثر ماساژور برندهای معتبر این ویژگی را دارند.

سایز  ماساژور گردن: 

سایز ماساژور گردن باید متناسب با نیاز شما باشد و بدانید که می خواهید در کجا از آن استفاده کنید.مسلما اگر می خواهید یک ماساژور قابل حمل داشته باشید باید به دنبال انواع سبک تر باشید.

آیا واقعا درد گردن را تسکین می دهد:

 یکی از روس درمان گردن درد از قدیم ماساژ بوده است ،. ماساژ گردن همانطور که گفته شد فشار را از شبکه عصبی به دلیل گرم شدن عضلات و منبسط شدن آنها بر میدارد و این کار باعث کاهش درد میگردد.

  • ماساژورها معمولاً شارژی هستند، اما برخی از انواع سیمی و بدون باتری آن‌ها هم وجود دارد. اگر قرار است ماساژور را همواره در خانه استفاده کنید، فرقی نمی‌کند که از کدام ماساژور استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید ماساژور را در بیرون از خانه هم به همراه داشته باشید باید اولاً از نوع شارژی تهیه کنید و ثانیاً ماساژوری تهیه کنید که باتری‌ای قدرتمند داشته باشد.
  • اگر ماساژوری انتخاب کنید که ریموت‌کنترل داشته باشد بهتر است، هر چند که ماساژورهای دارای ریموت‌کنترل قیمت بیشتری از دستگاه‌های دیگر دارند.
  • هر چه وزن ماساژور کمتر باشد بهتر است، چراکه قرار است آن را روی شانه‌هایتان قرار دهید. ماساژورهای سنگین مقداری آزارتان خواهند داد.
  • به قابلیت کنترل سرعت و قدرت هم هنگام خرید ماساژور گردن دقت کنید. گاهی اوقات به قدرت بالای لرزش یا میزان زیاد گرما نیازی ندارید و بهتر است ماساژور امکان انتخاب قدرت و گرما را به شما بدهد.

برای خرید بهترین ماساژور گردن می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آن ها مشاوره رایگان بگیرید!

 

مشخصات فنی ماساژور گردن HX-5880

عملکرد  این دستگاه به این گونه است که 3 الی 5 سانتیمتر به زیر  سطح پوست نفوذ میکند. سپس با ایجاد ماساژ و تولید  دمای 42 درجه سانتیگراد درد گردن را تا حد زیادی تسکین میدهد. عملکرد پیشفرض دستگاه متناسب با دمای بدن انسان است و موجب تسریع گردش خون  در سطح بدن و ناحیه آسیب دیده میشود.

در این بخش به بررسی مشخصات فنی ماساژور گردن کوشا می پردازیم. 

  • ولتاژ کاری 3.7 ولت ( تامین ولتاژ با دو عدد باطری مینی قلمی AAA )
  • جنس از نوعی پلاستیک مرغوب با مفصل ژله ای که قابلیت حرکتی منعطف را داشته باشد.

محتویات ماساژور گردن کوشا

ماساژور گردن کوشا شامل : 

  • دو عدد باطری مینی قلمی 
  • ماساژور گردن 
  • دو عدد چسب مگنتی آغشته به ژل 
  • سیم های اتصال مگنت ها به ماساژور 
  • کاتالوگ استفاده

هیچ چیز بدتر از سردرد، گردن یا شانه درد وجود ندارد. این مورد می تواند تمام روز شما را خراب کند و خواب راحت شبانه را از شما بگیرد. در این حالت استفاده از یک دستگاه ماساژور برقی می تواند شب و روز شما را نجات دهد. داشتن بهترین ماساژور برای تسکین استرس بر عضلات شما بسیار مفید است. مهمترین مزایای ماساژور گردن عبارتند از:

  • از بین بردن سفتی عضلات
  • بهبود گردش خون
  • کاهش ضربان قلب
  • بهبود در آرامش عضلات
  • خواب شبانه بهتر

یکی از مهم ترین نکات که باید هنگام خرید ماساژور گردن به آن توجه کنید، تصمیم گیری در مورد چگونگی فشار بر روی عضلات است. در میان ماساژورهای برتر ما سه روش مختلف وجود دارد : قدرت بازو، وزن بدن و قدرت الکتریکی. برای کسانی که بتوانند به درستی از این طراحی ماساژور گردن استفاده کنند، انعطاف پذیری قابل توجهی را در هر دو مقدار و موقعیت خاصی که فشار اعمال می شود، ارائه می دهد. یکی دیگر از مهم ترین موارد قابلیت حمل و نقل است.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

اسکرول به بالا