خرید صندلی حمام بیمار

راهنمای خرید صندلی حمام بیمار
زمان مطالعه: 5 دقیقه

خرید صندلی حمام بیمار در مدل ها و طرح های متنوع متناسب با کاربری شما ارائه می‌گردد تا تجربه حمام ایمن تری را تجربه نمایید. تنها با استفاده از خرید یک صندلی حمام بیمار مناسب نمی‌توانید از خطر های احتمالی جلوگیری نمایید و بهتر است از یک مراقب مجرب نیز بهره ببرید. صندلی حمام بیمار به شما این امکان را می‌دهد که در حالت های مختلف حتی در قسمت بالایی وان بنشیند و استحمام راحتی داشته باشید.

ممکن است شما مسئولیت مراقبت از مادر، پدر، خواهر یا برادر و فرزندتان و یا هر شخص دیگری را که نیازمند کمک است، داشته باشید. در هر شرایط و با هر امکاناتی که باشید، همیشه وسایلی برایتان قابل فراهم خواهد بود که زندگی شما و شخصی که از آن مراقبت می‌کنید را بسیار راحت تر و دلپذیرتر می‌کند. یک سری وسایل وجود دارد که برای نگهداری بیماران توانبخشی بسیار واجب می‌باشد. شما باید این‌ها را خریداری کنید تا راحت‌تر از بیماران و معلولین خود نگهداری نمایید.

خرید صندلی حمام بیمار

یکی از ویژگی های مهم این نوع صندلی  ضد آب بودنش می‌باشد که با سایر مزیت ها مانند انحنای پایه و چسبان بودن آن بر روی زمین های خیس نیز ثابت می‌ماند و افراد گوناگون از بیماران تا اشخاص کم توان و همچنین افراد سالم به صورت راحت می‌توانند به شستشوی خود بر زیر دوش حمام بپردازند چرا که در کفی آن سوراخ هایی تعبیه شده و از انباشته شدن آب نیز جلوگیری می‌نماید‌.

اکثر صندلی های حمام دارای قابلیت هایی از قبیل ضدزنگ زدگی و دارای نشیمن گاه مناسب و عریض ، قابلیت تنظیم ارتفاع در برخی مدل ها ، مجهز به دستگیره های مناسب جهت کنترل بهتر ، سوراخ هایی جهت تخلیه آب ، پشتی قابل تنظیم ، سینی صابون ، صندلی ضدلغزش . در صورتی که بیمار از ابعاد خیلی بزرگ و وزن بالایی برخوردار است باید از نمونه های سفارشی استفاده نمایید.

خرید صندلی حمام بیمار

صندلی حمام جزو یکی از ابزارالاتی است که مهندسین پزشکی برای راحت تر بودن ما و همچنین افراد کم توان ، آن را تولید نموده اند. این نوع صندلی نه تنها برای افراد بیمار بلکه برای افراد سالم و حتی ورزشکاران هم کارامد است. بهتر است در حمام به صورت نشسته به شستشوی خود بپردازیم چرا که توصیه اکثریت پزشکان همین است.

علاوه بر خرید صندلی حمام بیمار صندلی توالت بیمار هم یکی دیگر از مواردی است که باید حتما آن را خریداری کنید و برای بیماران و معلولین عزیز مورد استفاده قرار دهید.

در فیلم زیر قصد داریم یکی از محصولات جالب شرکت کوشا را به شما معرفی کنیم. صندلی بالابر بیمار که قابلیت استفاده برای سرویس بهداشتی برای ناتوانان را دارا می باشد. این محصول کارکردی به صورت اتوماتیک و هوشمند را دارا می باشد و بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

خرید صندلی حمام بیمار مخصوص وان

همانطور که خرید صندلی حمام بیمار یکی از واجبات برای بیماران عزیز می‌باشد بعضی از بیماران و معلولین هم فقط وان حمام دارند بنابراین باید صندلی مخصوص وان حمام را نیز برای بیماران تهیه نمایید. این نکته را فراموش نکنید که بیماران و معلولین عزیز وزن بسیار بیشتری نسبت به شما دارند و همچنین هیچ کنترلی روی اندام خود ندارند. پس در حین حمام کردن آن‌ها توجه داشته باشید که اصلا وزن آن‌ها را روی خود نندازید. قطعا از پس آن بر نخواهید آمد. نوع دیگری از صندلی حمام بیمار را صندلی حمام بیمار مخصوص استفاده در وان می‌باشد که مناسب برای وان های مربع شکل می‌باشد که این امکان را به بیمار می‌دهد که روی صندلی بنشیند و پاهای خود را بیرون وان قرار دهد‌.

این نوع صندلی ها بیشتر مناسب آن دسته از بیماران یا افراد سالمند است که نمی توانند به طور طولانی مدت زیر دوش حمام سرپا بایستند. این صندلی ها با دوش سرخود به بیماران و افراد ناتوان کمک می کنند تا به راحتی دوش بگیرند و از حمام آب داغ لذت ببرند.

یک بالابر وان وسیله ای بخصوص و مانند یک صندلی است که در داخل وان حمام قرار دارد. برای افراد دارای محدودیت های حرکتی و یا افراد ضیف تر بسیار دشوار است که در جابجایی از حالت ایستاده به حالت نشسته و یا قدم برداشتن و بلند کردن پا برای رفتن به داخل وان حرکت کنند.

آموزش تعویض پوشک سالمندان

با استفاده از این وان های مخصوص، بیمار دیگر نیازی به خم شدن یا کشیدن بدن خود برای داخل شدن در وان و یا خارج شدن از آن ندارد. علاوه بر این، شما با استفاده از این وان ها دیگر نیازی به تغییر شکل و نوسازی حمام یا تعویض وان برای تامین ایمنی حمام ندارید.

به این شکل، افراد سالمند و ناتوان به راحتی و به تنهایی می‌توانند حمام کنند. انواع مختلفی از صندلی ها استحمام با ظرفیت های وزنی متفاوت در بازار موجود هستند. بنابراین توصیه می کنیم که آن مدل از صندلی را انتخاب کنید که تحمل وزن بیمارتان را داشته باشد. یک صندلی استحمام خوب باید محکم، بادوام و برای نشستن راحت باشد.

از این صندلی‌ها همچنین در مراکز نگهداری از معلولین هم استفاده می‌شود تا کار پرستاران را راحت‌تر کند.

این وسیله یک جایگزین مناسب و امن برای کسی است که دارای محدودیت حرکتی است و به عنوان یک صندلی به همراه یک لگن به عنوان توالت همراه استفاده می شود. این نوع صندلی بخصوص برای افرادی مناسب است که با استفاده از توالت های استاندارد و معمولی مشکل دارند.

آنها دارای گزینه های مختلف مانند ارتفاع قابل تنظیم، دسته های قابل جدا کردن و پایه ای برای راحتی حرکت هستند. این صندلی ها همچنین دارای چرخ هایی هستند که به انتهای هر دو پایه آن متصلند و حرکت صندلی را راحت تر می کنند. یک صندلی لگن دار خوب و باکیفیت باید با دوام و ضد زنگ زدگی باشد.

خرید صندلی حمام بیمار چرخدار

صندلی حمام بیمار چرخدار برای کسانی که امکان حرکت به داخل حمام را ندارند و فضای داخلی حمام کوچک می باشد. می‌توان از صندلی حمام چرخدار استفاده کرد که قابلیت جابه جایی بیمار را به داخل حمام مهیا می‌نماید.

این نوع صندلی ها بیشتر مناسب آن دسته از بیماران یا افراد سالمند است که نمی توانند به طور طولانی مدت زیر دوش حمام سرپا بایستند. این صندلی ها با دوش سرخود به بیماران و افراد ناتوان کمک می کنند تا به راحتی دوش بگیرند و از حمام آب داغ لذت ببرند.

به این شکل، افراد سالمند و ناتوان به راحتی و به تنهایی می توانند حمام کنند. انواع مختلفی از صندلی ها استحمام با ظرفیت های وزنی متفاوت در بازار موجود هستند. بنابراین توصیه می کنیم که آن مدل از صندلی را انتخاب کنید که تحمل وزن بیمارتان را داشته باشد. یک صندلی استحمام خوب باید محکم، بادوام و برای نشستن راحت باشد.

نوع دیگری از صندلی های حمام بیمار وجود دارد که قابلیت کنترل بوسیله برق را دارد و کاملا هوشمند و مکانیزه عمل می‌نماید و امکان استحمام ، شست و شو و یا انجام راحت تر توالت را برای بیمار مهیا می‌نماید. بنابراین خرید صندلی حمام یکی از چیزهایی است که باید در اولویت خرید شما عزیزان برای بیمارانتان قرار بگیرد.

خرید صندلی حمام بیمار در موارد دیگر هم مورد کاربرد قرار می‌گیرد. مانند سالمندان عزیز. می‌توانید این صندلی را از تجهیزات توانبخشی کوشا با خیالی آسوده خریداری نمایید.

صندلی توالت بیمار
صندلی توالت بیمار - برای خرید محصول کلیک کنید

مقالات مرتبط

خرید بالابر استخری
بالابر بیمار

خرید بالابر استخری

زمان مطالعه: 6 دقیقه بالابر استخری چیست؟ بالابر استخری یکی از بهترین انواع بالابر بیمار است که امروزه کاربردهای زیادی دارد.  به طور کلی امروزه ب پیشرفت علم و

توضیحات بیشتر »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =

اسکرول به بالا