ماساژور برقی زانو

ماساژور برقی زانو
زمان مطالعه: 5 دقیقه

ماساژور برقی زانو چه ویژگی هایی دارد؟ همه چیز در مورد ماساژور برقی زانو را در این مقاله از تجهیزات توانبخشی کوشا بخوانید.

همه چیز در مورد ماساژور برقی زانو

همه چیز در مورد ماساژور برقی زانو 

درد زانو می‌تواند زندگی را به کام ما تلخ کند. این درد به طور مستقیم بر سطح کیفیت زندگیمان تاثیرگذار خواهد بود. با درد زانو نمی‌توان مدارا کرد! باید هرچه سریع‌تر در جهت یافتن دلیل بروز درد تلاش کرده و برای کاهش درد و یا حتی از بین بردن آن، راه حلی یافت. استفاده از ماساژور زانو فیزیوتراپی، یک راه حل مطمئن و تاثیرگذار است که توسط علم مهندسی پزشکی نوین در غرب، تولید شده است.

زانو درد یکی از مشکلات بسیار شایع است که در همه سنین می‌تواند بروز کند. درد زانو ممکن است به طور ناگهانی شروع شود که در این صورت معمولا بعد از یک حادثه یا ضربه‌ی شدید یا تمرین بسیار پرفشار است. همچنین ممکن است زانودرد به صورت درد بسیار خفیفی آغاز شود و به تدریج شدت پیدا کند.

اغلب افراد در دوره‌ای از زندگی خود به زانودرد دچار شده‌اند. ممکن است طی انجام کار زیاد به زانوی خود فشار آورده باشید یا در آخر هفته تمرین پرفشار و سختی را پشت سرگذاشته‌اید و حالا زانوی شما درد می‌کند. اما برای برخی از افراد، درد زانو به تدریج و با مرور زمان شکل می‌گیرد و شدت پیدا می‌کند. این درد ممکن است در جلوی زانو (کشکک زانو)، درون خود مفصل یا حتی پشت زانو احساس شود. ممکن است درد زانو بعد از دویدن یا نشستن و برخاستن ایجاد شود ویا هنگام بالارفتن از پله‌ها زانوی شما خالی کند. دردمزمن زانو می‌تواند به تدریج بسیار شدید شده و حتی فرد را ناتوان کند.

آرتروز زانو 

ماساژتراپی روشی ایمن و موثر برای درمان درد زانو است. در بسیاری موارد، تنها چیزی که بیمار برای تسکین درد زانوی خود به آن ناز دارد، ماساژ است. این روش همچنین در ترکیب با سایر روش‌های فیزیوتراپی بسیار موثر است. در صورتی که درد شما آنقدر شدید است که به فکر انجام جراحی زانو افتاده‌اید، بهتر است قبل از آن، انجام ماساژتراپی را یکبار امتحان کنید چرا که ممکن است مشکل شما را برطرف کند. اما درصورتی که قبلا عمل جراحی زانو را انجام داده‌اید، مزایای ماساژ درمانی به تسریع روند ریکاوری شما، کمک زیادی می‌کند.

دستگاه ماساژور زانو فیزیوتراپی، نوعی دستگاه ماساژ است که به صورت مستقیم با انجام عملیات مرتبط در حوزه فیزیوتراپی، درد زانو را کاهش می‌دهد. این فرایند می‌تواند شامل:

  • حرارت دادن به زانو
  • ویبره دادن به زانو
  • ورود فشار و حالت ماساژ به زانو

با کمک ماساژور زانو فیزیوتراپی می‌توانید انواع مختلف ماساژهای مناسب برای کاهش درد زانو را دریافت کنید. این دستگاه‌ها می‌توانند علاوه بر کاهش درد، مفاصل زانوهای شما را قوی‌تر کنند. ماساژور زانو فیزیوتراپی انواع مختلفی دارد که بسته به تعداد ماساژها می‌تواند قیمت متفاوتی نیز داشته باشد.

ماساژور برقی زانو می‌توانند گردش خون اطراف زانو را افزایش داده و به این ترتیب منجر به کاهش درد در این نواحی شوند. دستگاه ماساژور برقی زانو فیزیوتراپی قابل حمل است و به راحتی می‌توانید آن را با خود به هر جایی که می‌روید، ببرید.

ماساژور برقی زانو به خصوص برای زانوها ، بهبود سفتی عضلات ، کاهش درد در ناحیه آسیب دیده و تورم مفصل. تنش عضلانی را تسکین داده و گردش خون را تحریک می کنید.

ویژگی های ماساژور برقی زانو 

طراحی پیشرفته ماساژور زانو : بند برقی زانو که به روز شده است با گرما درمانی و لرزش کامل ترکیب می شود و به تسکین درد مفاصل زانو و آرامش عضلات سفت و تنش زانو در اطراف زانو کمک می کند. 

همچنین می تواند جریان خون را تحریک کرده و گردش خون را بهبود بخشد تا باعث کاهش سفتی در مفاصل دردناک شود.
ماساژ درمانی گرما: 3 حالت گرما در دسترس است ، که شما می توانید در صورت نیاز برای درمان ورم مفاصل روماتیسمی زانو انتخاب کنید. می توان دمای مورد نظر شما را تنظیم کرد و سریع آن را گرم کرد و از مفصل زانو در برابر دمای کم محافظت کرد و به طور موثری انرژی حرارتی تولید شده داخلی را به ناحیه عمیق زانو نفوذ کرده و در نتیجه علائم را بهبود می بخشد.
ماساژور زانوی قابل تنظیم: یک گرم کننده اصلی زانو برای مردان یا خانمهای مسن در زمستان بهتر عمل می کند. ماساژور زانو،آرنج،کتف، روشی فوق العاده برای کمک به بهبود درد از آنجا که باعث افزایش گردش خون برای بهبود تحرک می شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده و نظر کاربران ماساژور زانو فیزیوتراپی برای کاهش سطح درد می‌تواند تا حد مطلوبی تاثیرگذار باشد. با استفاده از این نوع ماساژور زانو فیزیوتراپی، روز به روز می‌توانید تاثیرات آن در کاهش درد زانوی خود را احساس کنید. در بررسی نظر افرادی که به مدت کوتاهی از ماساژور زانو فیزیوتراپی استفاده کرده‌اند، اکثریت، کاهش چشم‌گیر درد را گزارش داده‌اند.

کاربرد ماساژور برقی زانو

عوامل مختلفی می‌توانند در ابتلا به زانو درد موثر باشند. گاهی اوقات زانو درد مستقیما به خطر بروز یک حادثه یا آسیب ناگهانی در تصادفات ماشین یا در برخورد‌های ورزشی است. دردی که بر اثر انجام حرکات ناصحیح در ورزش یا کار ایجاد شده باشد، معمولا با گذشت زمان به تدریج پیشروی می‌کند چرا که به طور مداوم به بافت‌های آسیب‌دیده فشار وارد می‌شود. انجام دادن حرکات تگراری در حین انجام کار، زانو زدن برای مدت طولانی هنگام باغبانی و حتی پوشیدن کفش نامناسب با گذشت زمان موجب آسیب تدریجی و درد مزمن زانو می‌شود. عدم قرارگیری بدن در حالت صحیح و استفاده از وسایل نامناسب (مترجم: مانند مبلمان نامناسب یا ابزارهای کار نامناسب که با حالات بدن همخوانی ندارد)  نیز از دیگر عوامل موثر در ابتلا به ردد زانو هستند. با گذشت زمان نقاطی دردناک در بافت‌ها (به نام تریگر پوینت یا نقاط ماشه‌ای) ایجاد می‌شوند که به درد زانو می‌افزایند. بسیاری از علل مختلف بروز زانو درد هستند که با انجام ماساژتراپی درمان می‌شوند، از جمله:

  • پارگی رباط صلیبی قدامی (ACL)
  • پارگی مینیسک زانو
  • آسیب‌های تاندونی
  • کیست بیکر
  • زانوی دوندگان
  • کجی کشکک زانو و بی ثباتی آن

کاربرد استفاده از ماساژور برقی زانو 

1. با احساس درد هنگام راه رفتن روی پله ها یا حرکت مفصل

2. درد شدید در مفصل در اثر تغییر آب و هوا یا هوای ابری (با فشار کم)

3. احساس مكرر ناراحتي در مفصل يا عدم انعطاف پذيري

4- تورم یا سفتی مفصل در بعد از ظهر یا شب بعد از حرکت بدن

  • درد ورم مفاصل ورم مفاصل را تسکین دهید

 – دستگاه ماساژ زانو ، التهاب و تورم را کاهش دهید

  • ماساژور زانو ، گردش خون و متابولیسم را بهبود می بخشد

 – عضلات را شل کنید و اسپاسم را متوقف یا از آن جلوگیری کنید

  • بهبود آرتروز ، شانه و مفاصل 

 – کاهش تورم زانو . مفاصل ، شانه 
–  رفع عدم تعادل در بخش زانو 
 – بهبود رفع درد ناشی از سایدگی در مفاصل و پوکی استخوان 
– بهبود گردش خون در ناحیه زانو 

قیمت خرید ماساژور برقی زانو 

برای اطلاع از قیمت خرید ماساژور برقی زانو می توانید با کارشناسان تجهیزات توانبخشی کوشا تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند. 

ماساژور زانو، برای درمان مشکلات زانو، آرنج و شانه؛ بهبود سفتی بافت عضلانی، کاهش درد در ناحیه آسیب دیده و تورم مفاصل. تنش عضلانی را کاهش داده و گردش خون را تحریک می کند

ماساژور زانو  دارای بدنه‌ای است که برای زانوها با دور تا 20 اینچ مناسب است و شامل یک آداپتور برق متناوب، بند‌های قابل تنظیم برای استفاده روی زانو و آرنج و یک بند قابل تنظیم برای شانه‌ها می‌شود. با گرما درمانی مادون قرمز تنظیم شده توسط ترموستات و گرما درمانی تسکین دهنده، نفوذ انرژی حرارتی به عمق بافت های مفاصل، شانه، آرنج یا عضلات، از طریق تابش نور گرم و نور مادون قرمز
آهنرباهای داخلی با شدت 2000 گاوس، ارائه مغناطیسی درمانی ملایم و راحت، کمک به تسریع گردش خون، کاهش درد و تورم .

ماساژور برقی زانو ، با کنترل مستقل ماساژ ارتعاشی و مکانیزم ارتعاش قدرتمند فرکانس بالا با 8000 دور در دقیقه، ماساژ راحت آرامش بخشی را برای تسکین تنش مفاصل و عضلات فراهم می کند.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + ده =

اسکرول به بالا